onsdag 29 juli 2009

Ännu en dag i

nästan sommarsverige.

Men Sverige har blivit kallt och särskilt den del av landet där jag har valt att bo.
Det finns så mycket ilska och underliggande hat hos så många människor att man blir mörkrädd.

Jag tänkte såhär nu att jag skall skriva en sak här på bloggen som nån kan spara och sen plocka fram om det nån gång skulle bli så att jag nån gång i framtiden skulle bli en mer offentlig person exempelvis genom nåt politiskt uppdrag. Varsågoda sålunda, här får ni nåt som jag inte kommer säga fler gånger förutom för mig själv: "JAG hatar alla er rasister av alla sorter varesig ni är av smygsorten eller den mer rakryggade öppna. Jag hatar er som anser att er rätt att ha råd att köpa den nya iPhonen är större än att en familj skall få bo här efter att ha flytt från krig. Jag hatar alla er som hela tiden spelar martyrer genom att säga att ni aldrig får säga något vilket ju är en motsägelse i sig era jävla puckon!!! Jag hatar alla er som vuxit upp i vår skyddade verkstad och inte har varken hjärta eller hjärna nog att släppa in andra människor i samhället. Ni pratar ofta om att ni vill bevara Sverige och svenkheten - ni har fan inte en jävla aning om vad det är för det är ideal och handlingar som går stick i stäv med det ni tror. FUCK YOU era jävla pajasar och må ni få skabb i pubeshåret för evigt!!!

Sådärja - lite hat från mig också ;)

3 kommentarer:

Jenny sa...

När du blir känd, ska jag säga att jag kände dig långt innan du blev känd. Fastän jag egentligen inte gör det men ändå...
You go!!!

Drumdrum sa...

Hehehe, du känner bättre än många andra ;o)

Camilla Kronholm sa...

Wow, du är bara bäst. Jag beundrar dig så och är stolt över att vara din syster. Så jävla bra skrivet!!! Kram