fredag 7 augusti 2009

Hujedamig

det händer alltid så jävla mycket hela tiden :o)

I natt satt jag med min kära sambo på akuten i Halmstad för att hon hade slagit i hälen i botten när hon åkte vattenrutchkana! Vi var hemma hos syrran igen kl 4!!!!! Inget var brutet som tur var men hennes häl ser ut som en boll nu så hon får hoppa på kryckor ett tag.

annars är det Varrrrrmmmmmt idag - skönt är det och det börjar kännas vemodigt att semestern faktiskt tar slut snart även för mig. Vecka 8 av 8 påbörjas nu och sen kommer hösten vilket både känns roligt men också lite jobbigt. Finns det inte något jobb som man kan tjäna pengar på bara genom att läsa och då menar jag inte recensent för jag pallar inte skriva om det jag vill bara läsa och lyssna på musik. Just nu med mina nya philipshörlurar och Lemmys memoarer.

Rock on!

Inga kommentarer: