torsdag 22 april 2010

Livet kan vara lite tungt men ändå underbart


Igår uppträdde min älskade 9-åring Julie på skolans musikfestival. Hon sjöng "Som en vind i ditt hår" utan något komp inför hela skolan och hon VANN!! Helt fantastiskt men som vi sa till henne., den verkliga vinsten var att hon vågade stå där helt själv och att hon verklighen hade övat och övat och övat.


Senare kom ögonblicket som verkligen sätter sig i hjärtat för evigt. Hon fick ett kort som Ytte hade skrivit fina ord på och ett par rullskridskor. Jag har aldrig i hela mitt liv sett någon så tacksam, vilket värmer mitt pappahjärta enormt. Hon pratade om det hela kvällen om hur fina vi var som gjorde sånt, att vi inte hade behövt göra det och att hon älskade vår familj och hur hemskt det hade varit att vara i en annan familj då vår var så fantastisk :o))))) Hon var så glad och tacksam för dagen som genast blev hennes turdag för hon vann tävlingen, fick rullskridskor och hon klarade HELA mario bros på sin ds hahahahaha. 21/4 alltså, vilket nu också är en fin dag i mitt liv.

1 kommentar:

Jenny sa...

Du har all rätt att vara stolt!