onsdag 2 juni 2010

Ahhh solen tittar fram

blir lunch på uteplatsen här på jobbet :o)

Glad för att min dotter får det fint på sin utflykt till Landskrona där höjdpunkten är att de skall få se sin lärarinnas klänningar från när hon var ung som hänger på ett museum.....hmmmmm hur gammal är man inte då egentligen?

Vi har vår första artist klar till vår folkfest. Säger inte vem ännu men inom kort kommer vi nog gå ut med en första blänkare om detta. Det är såååååå rätt och fett!

Orkar inte tänka på Gaza idag - finner det helt sinnessjukt......vill fan inte att mina barn skall behöva läsa om detta hemska genom hela sina liv de också!!!!


Min kära sambo hade ingen feber i morse och då tänker ni - nähä åvadådå! och då säger jag att det är första gången på tre månader och en vecka så det är jäääävligt stort. Hoppas verkligen det håller i sig för det börjar tära på allt möjligt det här.

Så är det och till sist:

Chuck Norris counted to infinity - twice!

1 kommentar:

Jenny sa...

Men alltså, allvar???
Jag fattar inte det där med Chuck Norris. Men så är jag också blond.

Och guuuuud vad glad jag blir att få läsa de små orden om din sambo.
Krama henne och pussa ner henne från mig.