torsdag 17 september 2009

Annars?

själv har jag fortfarande oroväckande ont i mina ben sen lördagens äventyr. Kanske hände vid förnedringen på bilden nedan eller som jag hellre ser det när jag sträckte ut och räddade ett par frilägen.



nog om fotbollen nu förutom att jag igår såg inter- barca på nätet med kinesiska kommentatorer vilket var helt ok förutom att de skrattade hela tiden och nyfiken som jag är undrade jag ju åt vad. En gång fattade jag - när en från inter stämplade Messi och fick kort och sen verkade helt oförstående - det tyckte kineserna och jag var lustigt hahahahaha. Det är annars helt sjukt att se hur barca kan trilla boll mot ett sånt motstånd men det måste ju iofs resultera sen annars kan man lätt få ett bakåt precis som i ungernmatchen.



I morgon - lunch med riksdagsman - dags att börja dra sitt strå lite bättre Patrik!

Inga kommentarer: