lördag 19 september 2009

jaja det var ju lite inflammerat då ju


i båda smalbenen!!! Aj men det går ju över med lite medicin. Fick även magmedicin så att inte den andra medicinen skall förstöra det sköra förhållande jag har till min mage och dess syra :o)


Magsår är inte the thing liksom!

jaja, får väl ändå säga att det var värt det även om vi inte spelade bra förrän i de sista matcherna.


Annars har jag haft en trevlig dag med mina barn och skall nu se om "Män som hatar kvinnor" för imorgon skall vi gå och se "Flickan som lekte med elden".

2 kommentarer:

Jenny sa...

åh...säg till om filmen är bra (flickan som lekte...)! nyfiken.

Drumdrum sa...

Myyyycket bra film, inte helt överrens med mig själv än om jag tycker den är bättre än ettan.........tror de är lika bra faktiskt. Miljöerna är klockrena och de flesta skådisarna också - särskilt paulo hahahaha svårt att misslyckas med att spela sig själv kanske. Noomi är övergrym och het!