fredag 20 februari 2009

AJ

vad jag har ont i huvudet ofta! så jävla bull. Har börjat äta Q 10 för att jag har hört att det minskar antalet migränanfall och nja kanske det har blivit lite bättre men samtidigt så har jag tränat och legat på spikmatta så man vet ju inte vad som är vad :o)

Jobbigaste för mig just nu framför datorn är att det åker massa skit framför ena ögat hela tiden, mycket störigt. Undrar om det är för att de torkar ut av skärmen eller om det är migränkänningar, har ingen aning om nåt längre.


Har spenderat några dagar med syrran och hennes familj och jag saknar dem redan! Hoppas vi kan åka dit till påsk. Våra barn verkligen älskar varandra på det där "rätta" släktsättet. De kan vara ifrån varanda halvårsvis men sen börjar de bara där de slutade förra gången - så mysigt!

FOK

1 kommentar:

Roger Irve Malm sa...

....det kan ju vara en idé att börja för bok på när huvudvärken kommer och hur då mår innan. Jag är själv oftast väldigt trött dagen innan ett anfall.