onsdag 11 februari 2009

Jahapp, innerst inne skulle man ju vilja så mycket mer. Så mycket mer än vad man sen i verkligheten orkar. Jag vill engagera mig mer politiskt, jag vill kunna spela guitarr, jag vill skriva en bok, jag vill resa, jag vill träffa min släkt mer, jag vill ungås mer med mina barn och inte bara logistiskt klara varje dag, ja vill gå strandpromenader med familjen dagligen (gjorde det i söndags och det var kallt men underbart), jag vill vara mer effektiv på jobb, jag vill spela trummor igen, jag vill skriva låtar, jag vill se alla Vita Huset avsnitt på raken, jag vill träna ännu mer än vad jag gör men jag vill inte att det skall vara jobbigt, jag vill vara mig själv och det mina damer och herrar börjar jag iofs bli bättre och bättre på!

POK!

1 kommentar:

Roger Irve Malm sa...

"jag vill ungås mer med mina barn och inte bara logistiskt klara varje dag,"
-F-n du kan ju skriva intressanta saker, trots allt!