fredag 13 februari 2009

Gud vad han är speciell och men vad konstig han är och dum den där är och märkligt hon beter sig och varför gör han så och men va fan så får man väl inte göra.

Jag har kommit på mig själv att ofta tänka hur konstiga människor är och hur knasigt de beter sig. Det brukar man tänka om en åt gången och det var det som slog mig igår att vafan så tycker jag ju om nästan alla och det måste betyda något, antingen att alla är knäppa eller så är jag också knäpp. Jag har ingen omnipotent dag så jag gissar på det senare. Fan vilken jobbig insikt.......vi är knäppa i huvudet allihop, har iofs misstänkt det länge men ändå. Varför kan ni inte alla tänka och bete er som jag gör det hade varit så mycket lättare ju (och tråkigare). Som ett av kommunalråden ständigt säger (tror han citerar typ Kennedy) "Lika barn leker inte bäst de leker enklast"

KOK

Inga kommentarer: