fredag 17 april 2009

trött

är bara förnamnet och vad efternamnet är vet inte jag men det är nog "helt slut"! ingen särskild anledning men det har jag å andra sidan aldrig behövt heller.


Fick ett telefonsamtal från min dotter och det sker ju inte varje dag och det är inte att jag gnäller utan för att hon bara är 8 år :o) men hon ringde i alla fall och berättade att hon gått vidare på skolans melodifestival och hon var såååå glad - så himla kul för hon har verkligen lagt ner sin själ i detta och själv har man fått höra "värsta schalgern" en sådär 1009 gånger.

1 kommentar:

Roger Irve Malm sa...

Själv konstaterar jag att 12åringen hemmavid nynnar på you spin me around som nu återigen florerar på listorna i ny version. Hon uttrycke mäkta stor förvåning då vi raskt visade henne originalet.
Sonen däremot hyser jag större förhoppning för då han just nu har en superhjälteperiod där Stålmannen (vad är Superman för nåt?) är hans idol och han är spänd av förväntan över att vi skall göra honom en Stålmannendärkt åt honom.