söndag 26 april 2009

Hela denna

veckan har varit en lång startsträcka för mitt migränanfall som till slut kom igår. Har dock en bra medicin för tillfället som gjorde att jag i alla fall kunde gå ut med barnen en liten runda igår. idag var det dagen efter känsla - tradigt. Men jag gick på sambons konsert nu på kvällen och hon sjöng fantastiskt ikväll :o)))
Att det sen var en sång av en kissälskande halvpedofil (R Kelly) tycker jag bara är en extra krydda eftersom det är en gospelkör....;o)

Well annars så måste man ju bli lite glad över att det är ljust och varmare igen och att vi nu snart har en lång och skön ledighet framför oss - själv skall jag vara ledig 9 veckor - hur många veckor har ni ? ::::OOOO))))))

1 kommentar:

Roger Irve Malm sa...

Du har inte funderat på att testa akupunktur? Min erfarenhet är att det minskar smärtan och illamåndet. Om man någon gång kräkts under ett migränanfall så inser man varför et är skönt att mildra illamåpendet.