måndag 9 mars 2009

Snart

mitt huvud är en sörja, ni skall få ett axplock:

- mitt säkerligen störsa ärende håller på att bli klart för den byråkratiska resan.
- badhus
- hosta som alltid börjar kl 11 både hos barn och sambo hmmmmmm, kan det vara kvalster??
- Superhjältar......ahhhh jag älskar dem och på fredag är det Watchmen!!!!!!80 talets absolut bästa.
- KATTER
- Fåtöljer som skall komma till vårt "bibliotek" här på jobbet - blir bordet för stort hmmmmm
- Feber i fjorton dagar utan orsak - dubbelhmmmmmm
- Undrar vad (m) kommer att vräka ur sig om mitt ärende!?!?!?!?! - Tänk på att han äter duvor!!
- Måste ju köpa hulken för bövelen
- och Babian (Mamma älskar pappa, pappa älskar mamma, ingen älskar mig, hej hej hej hej)
- Ska knäcka Roger på spelet på facebook
- Vill skriva en bok men hinner inte ens läsa en!
- Danko Jones på KB på tors - undrar om de kommer ihåg vad jag dricker i baren ;o) (de gjorde faktiskt det på den gamla "goda" tiden (falcon bayersk).
- Stackars dotter slog sin arm igår riktigt illa men idag hade smärtan flyttat på sig till handleden så det verkar inte så farligt.

- och lite till, exempelvis KAFFE

1 kommentar:

jinxjagger sa...

"...här på jobbet"?