måndag 16 mars 2009

Yes

där satt den. Så skönt det var att inte få några speciella kommentarer på det arbetet jag lagt ner mycket tid och själ på de senaste åren. Konstigt tycker ni? Nä för det betyder att jag har varit tydlig och klar i mitt skrivande. Det här var ändå eldprovet för mig, långt ifrån klart men ändå.

Vad annars nytt?

Gick som sagt på både konsert och bio förra veckan och båda sakerna var fantastiskt roligt. Nu lär det ju inte hända på ett år men jag lever länge på dessa kvällar. Bio kan vara magiskt om det är rätt film.

Såg förresten "Step brothers" igår natt och är man på rätt humör så är det en helt galet rolig film men som sagt det gäller att man är på rätt humör.

Jag har sällan sett en bättre musikscen i nån film än Sweet child of mine scenen:

http://video.google.com/videosearch?hl=sv&q=step+brothers+sweet+child+of+mine&um=1&ie=UTF-8&ei=aE-_ScrhK8Xm-AbG_u2hDw&sa=X&oi=video_result_group&resnum=4&ct=title#

Inga kommentarer: