söndag 14 augusti 2011

En vecka till



En veckas ledighet till, det känns mycket bra. Sen känns det för första gången på många år mycket mycket bra att gå tillbaka till mitt jobb. Jag är en av de lyckliga som trivs så extremt bra med det jag gör för tillfället att jag ibland kan längta lite. Jag kan alltså längta från hängmattan med en bok (kan iofs bero på boken ju) till ett kontorslandskap fullt med folk. Det beror både på uppdraget men också såklart på just det folket som är där.

Det gäller nu att kavla upp ärmarna, visa underarmstatueringarna och sätta igång och verkligen göra allt vi kan för att vända trenden med arbetslösheten i vår vackra stad. Lyckas vi med det så tror jag att mycket annat också förbättras.

Well, jag ska fundera på det bakom en bok en vecka till, sen jäääääääävlar!!!!!



Inga kommentarer: