tisdag 9 augusti 2011

politiska böcker

Som folk jag är vän med på facebook mycket väl är medvetna om så läser jag en bok av och om Pär Nuder och hans arbete i och utanför regeringar.

Jag var en av dem som trodde han skulle bli vår nya partiledare. Det var absolut inte mitt förstaval men jag hade vant mig vid tanken och de gånger jag sett honom live så har han överraskat mig positivt.

Efter att bara ha kommit halvvägs i hans bok "Stolt men inte nöjd" på heeela sommaren så är jag glad att så inte blev fallet. Alltså....han har ett personregister i slutet, men jag förstår inte varför för hela jäkla boken är ju ett personregister!!!!

Riktigt tråkig måste jag säga, synd för den kunde ha blivit intressant. Ett problem tror jag är att den kom 30 år för tidigt. Han borde inte vara färdig politiskt än men han ville distansiera sig från Persson illa kvickt.

Synd som sagt.


Inga kommentarer: