tisdag 16 augusti 2011

Idag borde man kommentera (M):s besked

att det inte blir ett femte jobbskatteavdrag men det är bara så pinsamt så det låter jag bli. Jo, en sak ska jag säga och det är att det är bra för Sverige, OM!!!!! dessa medel nu istället används till vår gemensamma välfärd, men tillåt mig tvivla.

Viktigast för mig idag annars är att jag äntligen är klar med boken jag har brottats med en hel sommar. Helt sjukt, jag som brukar plöja igenom x antal böcker när jag är ledig men denna sommar bromsades detta alltså upp av en mycket svårgenomtränglig bok enligt mig. Den tog sig lite mot slutet då det hettade till lite men annars - GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP. För att motverka denna tröghet så har jag nu plockat fram Dan Browns senaste och tänkte att den är jag nog klar med imorgon kväll :DDD Jag är inte en av dem som kverulerar om kvalitet på det sättet som många gör om t ex Dan Brown eller Kepler (som jag iofs inte läst) utan menar att om det är roligt att läsa eller spännande eller skrivet på ett sätt som gör att man plockar upp boken igen så är det ju bara bra. Fint eller ofint. Det jag tycker är ett big no no, är om det är trååååkigt - Sorry Nuder, du var bättre som finansminister! - Puss

Inga kommentarer: